Jornada ‘La precarietat en el treball. La precarietat en els serveis públics’

Dimecres, 19 de desembre, a les 12 hores, tindrà lloc la jornada ‘La precarietat en el treball. La precarietat en els serveis públics’, a càrrec d’Eva Gajardo, secretària d’Igualtat de la UGT de Catalunya, i Javier Moreno, secretari  del sector de Serveis Socials i Igualtat de la FeSP-UGT de Catalunya.

En aquesta jornada també hi serà present una delegada del servei d’atenció domiciliària a gent gran que posarà com a exemple la precarietat que pateix aquest sector, altament feminitzat, i explicarà les mesures correctives que estem preparant per incloure en la negociació del conveni col·lectiu.

Aquesta jornada s’organitza en el marc de la campanya “En igualtat, estem igual” endegada pel nostre sindicat per tal de denunciar que, quan arribi el proper 8 de Març, les dones haurem de fer les mateixes reivindicacions i denunciar que patim les mateixes o molt similars condicions econòmiques i socials que el passat 8 de Març o, fins i tot, que el 8 de Març de fa 10 anys.