UGT Informa #04/2020 – 8M Dia Internacional de les Dones, i el 9 què?

Secció Sindical de la UGT UGT Informa #04/2020
Sopra Steria 06/02/2020

Companya, company,

T’informem dels darrers temes d’interès,

8M Dia Internacional de les Dones, i el 9 què?

Cada any pel dia de la dona fem vaga d’unes hores o de tot el dia per reivindicar la igualtat entre dones i homes. Aquest any el sindicat ens bolquem en vies de reivindicaciódiferents a la vaga, UGT apostem per una gran mobilització a tot el país, i per establir un pla d’acció durant tot l’any per exigir canvis en les polítiques, més recursos i modificacions legislatives per aconseguir la plena equiparació, inclosa una Llei d’IgualtatSalarial.

8 de març Dia Internacional de les Dones,
i el 9 què?
La lluita continua !

Avui dia 6 de març membres de la nostra secció sindical d’UGT hem assistit a una perfomance reivindicativa formant un mosaic humà i a l’Assemblea Generaldel 8M.

Diumenge dia 8, assistirem a les manifestacions que tindran lloca tot el país. Apunta-t’hi, uneix-te a la manifestació que tingui lloc a la teva població. Al següent enllaç hi trobaràs els actes previstos a diferents localitats.

Amb el 70% no en tenim prou. I el 9, què?

Amb el 70% no en tenim prou. I el 9, què? #8M

A Barcelona el 8 de març:
17.00 h, manifestació unitària 8M, plaça Universitat
Punt i hora de trobada: 16.00 h, seu de la UGT de Catalunya a la Rambla del Raval 29-35 de Barcelona.

Davant d’aquest 8 de Març, la lluita continua !!

Ja saps que estem a la teva disposició per tot allò que ens vulguis consultar o explicar.

Secció Sindical de la UGT Sopra Steria

Argumentari 8M-2020