UGT Informa #06/2020 – Servei d’atenció del Gabinet Jurídic de la UGT

Secció Sindical de la UGT UGT Informa #06/2020
Sopra Steria 16/04/2020

Companya, company,

T’informem dels darrers temes d’interès,

Servei d’atenció del Gabinet Jurídic de la UGT de Catalunya durant la crisi per la Covid-19

El Gabinet Jurídic de la UGT de Catalunya s’ajusta a la realitat que vivim a causa de la crisi sanitària i econòmica per la Covid-19 i ha obert, des del començament de la crisi, un servei d’atenció gratuïta de consultes i unes tarifes especials i ajustades per a totes les demandes derivades d’aquesta situació.

Podeu consultar els nostres serveis a través de:

Telèfon: 93 304 68 50 (de 9.00 h a 14.30 h)
e-Mail: ugtgabinetjuridic@catalunya.ugt.org
Whatsapp: 629546698

Segueix les noves notícies al nostre lloc web

Et convidem a visitar periòdicament el nou web de la nostra Sección Sindical de la UGT, on anem publicant regularment informació i notícies d’interès laboral i general.

Per exemple, has llegit els darrers posts sobre abús del teletreball o com ajornar el pagament de la hipoteca?

També acabem de publicar-hi avui mateix un enllaç a la “Guía de consultas sobre aplicación de los derechos de conciliación durante la situación de crisis sanitaria COVID-19”.

L’AVALOT estrena nou Portal Digital!

Coneixes Avalot ? Què és Avalot? L’Avalot és la primera associació sindical juvenil creada al nostre país i una de les primeres d’Europa, amb presència als organismes institucionals.

“Som allà on les joves tinguin necessitats i oferim suport i acompanyament en totes les preocupacions del jovent, no ens limitem només als conflictes laborals.”

Visita el nou portal, fes una volta per les diferents seccions, de ben segur trobes informació que t’interessa!

Ja saps que estem a la teva disposició per tot allò que ens vulguis consultar o explicar.

Secció Sindical de la UGT Sopra Steria

UGT – Full d’afiliació de la UGT