Concentració pel desbloqueig del Conveni TIC

Tal com vàrem vam dir a la nostra anterior comunicació del dia 16 de març, el nostre conveni col·lectiu està en una situació de bloqueig i anunciàvem una convocatòria pel dia 18 del mateix mes.

Concentració pel desbloqueig del Conveni TIC

La secció de UGT de Sopra Steria va anar a la concentració que va tenir lloc primer en la seu del BBVA a la Via Layetana, i després a la placa Sant Jaume .

Concentració pel desbloqueig del Conveni TIC

La patronal continua dilatant en el temps la possibilitat de negociar el conveni col·lectiu del sector. Aquest cop, ho fa recorrent a la “pandèmia”, la qual precisament ha fet que les seves facturacions es veiessin incrementades.

Entre altres, les empreses de serveis són les grans beneficiades de l’immobilisme que exerceix la patronal en el nostre sector, ja que aquestes compren el servei que oferim a un cost molt baix i és moment de que es responsabilitzin de la precarietat que han provocat i de la que en són col·laboradors.

Concentració pel desbloqueig del Conveni TIC

Des de la FeSMC-UGT de Catalunya manifestem que seguirem mobilitzant-nos fins a aconseguir justícia en el nostre conveni col·lectiu per a dignificar els llocs de treball dels companys i les companyes.

Ni un pas enrere!

Fem més força! T’adjuntem el full d’afiliació a la UGT de Catalunya perquè t’uneixis al sindicat que millor defensarà els teus drets.

Som drets, som lluita

Ja saps que estem a la teva disposició per tot allò que ens vulguis consultar o explicar.

Secció Sindical de la UGT Sopra Steria

UGT – Full d’afiliació de la UGT